Časté otázky dodavatelů
Co je MyAirProducts?
MyAirProducts je samoobslužný nástroj internetu, který dodavatelům umožňuje zobrazit faktury a stav platby. Tyto webové stránky jsou bezpečné a budete moci přistupovat pouze k informacím souvisejícím s vaší pobočkou. Hlavní funkce účtu MyAccount jsou:
Zobrazení přijatých faktur
Zobrazit odeslané platby
Zobrazit faktury v prodlení
Zobrazit historii plateb
Jak získám kopii Air Products informací o kreditu?
Jak získám kopii certifikátu osvobozeného od daně pro Severní Ameriku?
Jaký přínos má MyAccount pro dodavatele?
Co mám dělat, když zapomenu heslo nebo uživatelské jméno u portálu MyAirProducts?
Jak mohu zasílat faktury elektronicky?
Jak získám údaje o úhradě?
Moje faktura má v účtu MyAirProducts stav „Čeká na platbu“ a je v prodlení. Co s tím mám dělat?
V systému MyAirProducts je zaznamenána platba, ale neobdržel (a) jsem finanční prostředky. Co mám dělat dál?
Nemůžu najít fakturu v systému MyAirProducts. Co mám dělat dál?
Mám technické problémy nebo potřebuji pomoc s účtem MyAccount. Co mám dělat?
Jak mohu dostávat platby rychleji?
Elektronický příjem plateb (ACH) může výrazně zkrátit čekací dobu. Vyplňte formulář povolení k elektronickému převodu prostředků.
Jaké jsou požadavky při fakturaci Air Products?
Jak Air Products definuje odlišného dodavatele?
Co se týče aktivit na území USA, podívejte se na odkaz Kvalifikace dodavatele, kde jsou další informace podle klasifikací, které v současnosti sledujeme.